Balklänningar :)

HayHay :)

Som ni kanske redan vet så har vi skolbal om exakt en månad, och det är katastrof!
Jag vet inte vad jag ska ha för klänning, jag vill ha en lång och riktigt balklänning, men
alla ska ha festklänningar eftersom man egentligen kan kalla det för fest!

Min klänning ska min mammas kompis sy eftersom hon är sömerska
kan hon göra den exakt hur jag vill :)Sen ska min mammas andra kompis
som är make up artis komma och sminka mig, och håret får jag gå till frisören och fixa :P
Så allt det där är fixad, det är bara klänningen som saknas "/

Här kmr några klänningar som jag tycker är fina & coola men som jag nog inte skulle våga ha på balen :P






Det finns mycket finare klänningar men bilderna på dom gick inte att spara "/

Vilken tycker ni är finnast av dom här? :)


Godnatt Puss&Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0