5 timmars sömn, hur ska jag klara av dagen? :O

Godmorgon :)

Jag vet att det är otroligt konstigt at jag går upp så tidigt när jag börjar 9:20 men sanningen är den
att när solen tittade in genom mitt fönster vaknade jag och nu kan jag inte somna om!'

Jag gick och la mig kl 01:00 men kunde inte sova så vi säger att jag somna halv två (det var säkert senare)
och så vaknade jag av dags ljuset vid ungefär 06:45. Jag känner mig inte direkt pigg men jag klarar mig :p

Det är en jättefin sol som lyser där ute så vi får hoppas att dagen väder blir varm och härligt :)

Nu ska jag faktiskt börja fixa mig så  kanske jag inte behöver stressa sen :)



Undra när det blir tillräckligt varmt för att bada?


Ha en trevlig dag allihoppa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0