Silver till oss :)

Hallu :)

Nu har jag inte bloggat på ett tag men jag tänker skärpa mig och börja blogga åtminstonde ett inlägg varje dag :)

A som jag har nämnt förut så var min skola (årstaskolan) med i språkolympiaden i b-språk och vi kom faktiskt 2:A i Sverige!! :D Det var fyra skolor som tävlade i semifinalen i Katedral skolan i uppsala och där gick årstaskolan vidare till final. Finalen var rätt svår men dom kämpade och vi kom 2:a, det var väl bra? :)  Den andra skolan är en språkskola så jaa det var lite svårt att vinna över dom! Det var Max och Jamin som representerade vårat Årstaskolan.

Årstaskolan fick silver!

haha, det var jättekul där, vi skrek,hejade och dampade :p

Max & Jasmin med pokalen :)


Bloggar mer sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0