Saker jag gjort/ inte gjort

(x) snott den här listan(ofc, big time)
( ) rökt en cigarett
(x) skärt mig på ett papper xD(skurit annars >.<)
( ) varit full
( ) är kär just nu
( ) är ihop just nu
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
( ) haft självmordstankar
( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) hånglat med en främling
(x) ljugit för en kompis
( ) skolkat
( ) sett någon dö
(x) Blivit sviken
(x) flygit
( ) Fått MVG på 5 prov i rad
(x) stannat uppe hela natten
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
( ) lekt uppklädd (vah)
(x) hoppat i en lövhög
( ) åkt släde
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
(/) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit i Kanarieöarna
(/) sovit under stjärnorna (inte över iaf)
(x) blivit kittlad
(X) blivit missförstådd (alltid >.<)
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
(x) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
( ) gråtit mig själv till sömns
( ) hatat mitt utseende
( ) varit vittne till ett brott

(x) hånglat/kysst någon av samma kön
(x) varit kär 
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak  
( ) gått på en blinddejt    
(x) älskar eller saknar någon just nu   
(x) busringt ngn - hhaah alltid :)
(x) dansat i regn 
(x) kysst en spegel 
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam 
(x) tror på spöken 
(x) spelat kyckling
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het 
( ) brutit ett ben      
( ) haft sex i en IKEAsäng 
( ) varit otrogen 
(x) varit svartsjuk


Kommentarer
Postat av: Tove

det här va ju månge fler grejen än på min, har du lagt till egna? :P

2010-03-12 @ 14:50:37
URL: http://enbloms.blogg.se/
Postat av: sabrina din issas koompis

villka har du gort

2010-04-12 @ 19:13:49
Postat av: Sandra

Alla där det står ett x på har jag gjort :P

tex: (x) haft kramp om det inte står något i (dom här) så har jag inte gjort det :)

2010-04-15 @ 18:04:43
URL: http://supervvomen.blogg.se/
Postat av: sabrina din issas koompis

okej :)

2010-04-16 @ 19:53:39
Postat av: Anonym

vad henede i bilolyckan :(

2010-04-16 @ 19:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0