nationella i engelska imorn :(

hejhej :) jag har inte bloggat på ett tag, men har inte haft lust plus att det inte har hänt så mycket. åh, mina kompisar kom hem från egypten i torsdags vill fan oxå utomlands, fan va nice.. imorn blire träning med marre och hennes kompis. fast är inte säker på om det blir av, för marre skrev nyss att hon börjar få ont i halsen och så. men får se. måste börja träna ;) åg har nationella prov i engelska imorn, vill verkligen inte. det kommer inte gå bra, hatar engelska..
nu ska jag kolla lite på tv. ska börja blogga oftare, men nu på vardagarna kommer det inte bli så bra uppdatering från nån av oss tror jag. plugg och sånt..
hejdå :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0