Loov

Halluu :)

Det är ju lov den här veckan och jag har inte haft tid eller lust att blogga, Sorry! ♥

Iaf så har det varit ett bra lov än så länge :P

Som ni vet så firade vi Hanna i fredags och det var väldigt roligt, Vi tjejer åt middag och senare kom Farzad,Lukas,Tobbe och Dimitri. Det var väldiiiigt längesen jag hade varit med dom så det var kul att man fick vara med dom igen :D

Resten av vecka har jag gjort olika saker, såå ja, jag har varit upptagen hela vecka hittills :p

Lördags: Jag sov över hos Josse och vi kollade på film och lite sånt där.. :)
Söndags:
Sov några hos mig, det var också väldigt kul :)
Måndags
: Var jag jättetrött men jag hade träning sen så var jag med Ailin,Tove och Hellberg :)
Tisdags: Så var jag och "shoppade" med mamma senare på kvällen gick jag till Ailin där Hanna,Tove,Alina också var
och jaa, vi är ju vi.. så vi hade as roligt :)
Onsdags: Åkte jag,Alina,Tove och Ailin till stan, vi shoppade sen och senare kom Josefin och Hanna så gick vi på bio. Hanna,Ailin och Tove såg Alice i underlandet medans jag,Alina och Josse såg på Farsan. Det var as skön :P
och senare på kvällen var jag med Ailin,Hellberg,Dimitri och Tobbe, det var också kul :)

Höörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0