liseberg i sommar :D

i söndags beställdes tågbiljetterna till GTB :D jag och jättemånga (vet knappt själv vilka som ska med) ska åka till göteborg den 15 juni och gå på liseberg. det kommer bli så jävla nice. var där i september med klassen, det var jätteroligt, och nu ska jag dit igen :D
den 25:e april ska några jag känner (b.la. dom ska med till liseberg) ha en spelning i tror det var fryshuset. jag vet inte om jag ska gå eller inte. vill det men beror lite på vissa saker. men tror jag ska dit ;)
gå in på deras hemsida: http://mental1ssues.com/ där ni kan lyssna på deras musik och sånt :)
det är min bästis två brorsor som är med där och hans kompisar, min brorsa är även kompisar med dom. det är därför jag känner dom :P



Kommentarer
Postat av: Erlendyvonne

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-03-31 @ 08:20:59
URL: http://erlendyvonne.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0