kort dag idag ;)

igår hade jag teori på ridningen. vi har det tre gånger varje termin. inte så kul, men man måste ju lära sig lite oxå inte bara rida ;) igår var det därimot en rolig teorilektion, för en gångs skull. vi fick göra så kallade knoppar på hästarnas man. kolla på bilden här nere hur det ser ut (har ingen bild på det jag gjorde)



idag hade jag bara tre lektioner. började med engelska där vi hade vikarie, så slapp göra läxförhöret. sen hade vi lång no lektion där vi kollade på en film om svininfluensan. sista lektionen var svenska, där jag började på en bokrecension som ska lämnas in nästa vecka. eftersom vi inte hade någon bild efter lunch slutade vi tio i tolv, skit skönt :D
kom hem för kanske en halvtimme sen. vet inte riktigt vad jag ska göra nu, får väl hitta på något roligt ?
ikväll kanske jag ska till årsta, får se vad som händer där ;) men pallar inte bara vara hemma så drar nog dit ändå. imorn blir det shopping med tjejerna (vet inte riktigt alla som ska med). jag måste köpa en present till min kusin som jag ska fira på söndag plus tygskor och kanske lite tröjor (behövs alltid) ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0