Justin Bieber

Hallu :)

Hur mår ni idag? Jag mår jättebra, jag är jätte glad och vet itne varför :P

Hur har Justin Bieber blivit så känd på några få dagar?  :O
Jag kan inte förstå det. Vissa säger att det bara är bland yngre barn
men det är det ju inte? Det är jätte många som lyssnar på hans musik som inte är små!

Själv tycker jag att visst han har gjort ganska bra låtar (a) Men det är inte så att man blir helt galen ut i han, men hans utseende har jag ingenting att säga om "/  haha XD

Min syster älskar han?!

Här kmr en av han låtar, säg vad ni tycker. Lyssna åtminstonde till refrängen :P




Love me, Love me
Say that you love me
Fool me, Fool me
Oh how you do me

Kiss me, Kiss me
Say that you miss me
Tell me what I wanna hear
Tell me you (love me)



Ska snart dra till träningen, Hörs ♥

Kommentarer
Postat av: isabel lil syrra till sandra :)

Heej Justin Bieber är bäst sandra!! så säg ingenting och vadå inegnting att säga om hans utseende?? hans utseende är snygg sexig och söt gullig och allt annat som är BRA !! VEET NI VEET NI !! Jag ska på Justin Biebers konsert säger inte vart hahahha xD ÄLSKAR DIG SYSTER :)

2010-03-20 @ 00:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0