igår och idag?

HayhaY :)

Igår firade min syster sin fördelsedag med henne kompisar och jag var tvungen att vara
där för att hjälpa till. Alina kom också så jag slapp vara ensam :)♥ 
Det var iallafall ganska kul, jag fick hålla i lekarna.. :P
Jag hade ingen mobil på mig det var därför JAG INTE SVARA JOSSE!

Senare runt nio träffade vi Tove,Josse och max och lite senare kom även Tobbe & Alex
först var vi typ ute men de blev rätt kallt så vi gick in till mig.  Men senare vid 23:30 gick vi ut igen..

Idag så var det tänkt att jag skulle träffa Danne men det blev lite knas så det blev inte av.
Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får hitta på något :P

Höörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0