hemma

igår träffade jag tjejerna (ailin, alina, hanna, tove) i årsta torg. vi gick till ug och var med på en tävling där alla typ dampa ur. alla skrek för att få säga rätta svaret :P senare kom sandra oxå. sen gick vi en liten promenad. haha, fan vad rädda vi var. vi gick till ett hus där det sägs ha hänt massor med saker, vi typ spreng och skrek  därifårn flera gånger xD
idag var jag, ailin, hanna och alina på stan. vi träffades klockan tolv i gullmars. haha, vi på donken asså. vi typ gick och skulle ha glass men det fanns ingen och då fick alina lite damp (hon är så rolig) vid typ fyra drog ailin och hanna hem, men jag och alina stannade kvar. vi gick runt fett länge. i slutet av dagen blev det lite kaos för oss. alina skulle ha ett par vita converse skor i 38. första affären hittade hon sista paret, men då var dom smutsiga. sen gick vi till tre affärer till och det fanns inte i hennes storlek. så vi sprang runt och letade dom där skorna och tillslut gick vi till stadium där hon hittade ett par. skit glad blev hon ;)
jag köpte en present till min kusin som vi ska fira imorn, två par tygskor (ett par svarta och ett par vita), värmeskyddspray för håret och en ansiktmask. ikväll ska jag kanske gå ut och träffa alina och några (vet itne riktigt än vilka) men mina föräldrar kom hem nyss, så får se när maten är klar. jag och alina hade värsta bra planen för vad vi kunde göra ikväll. vi är som sagt bäst på att planera! :D
oj vilket långt inlägg det här blev, haha :P

Kommentarer
Postat av: towe

ja det måste vi verkligen göra, så länge sen :O<333

2010-03-20 @ 22:02:45
URL: http://priintche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0