HÄR HAR DU!! JOSEFIN BJÖRKMAN!! MOHAHAHHAHA

Tjeena mina söta vänner! Ingen har väl saknat mig som vanligt! -.-
Har varit i skolan idag. Hände inte så mycket. Jo, en sak hände faktist!
Vi hade enelska som ev idag och vi kollade på film Stone Cold!
Den va bra, men nu på saken. Jag satt såklart med Joselin och Sandra.
AHHAHAHAH vi satt och typ snacka, skratta och pilla på varandra.
Sen vår lärare blev typ skit irriterad, så vi slutade.
Efter några minuter börjar Josse pilla på mig igen. :):)
HAHAH och gissa vem som fick skäll?
Rätt svar är ALIIINA!! Jag gjorde inget och ändå så tror läraren det!
Inte första gången som det händer skulle jag gissa!
Det är rätt trist att blogga om ingen av läsarna kommenterar.


Så dagens fråga lyder såhär:


Vill ni att vi ska ha frågestund här på bloggen?! Ni kommer att kunna fråga vad ni vill! Ni kan även be era kära vänner gå in på vår blogg för att kommentera!!
obs! för att detta ska ske måste vi minst få 10 kommentarer från er...
Förresten har köpt vita converse! SO FRESH till våren!!

Kommentarer
Postat av: Josse

haha, så jävla kul xD

2010-03-26 @ 17:14:01
URL: http://supervvomen.blogg.se/
Postat av: tima

jaa du måste ha frågestund!!!! :P

2010-03-26 @ 18:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0