fredagen börja dåligt, sluta skit bra ;)

igår var jag på marres kompis spelning i henriksdal. det var på någon ungdomsgård där. det var fyra band som spelade. dom första var väl helt okej, dom andra söög!! haha, jag började skratta åt dom. det var tre killar som rappade, och dom var verkligen jättedåliga. jag lyssnade knappt, tog foton och sånt istället ;D det tredje bandet var marres kompis. hon spelade gitarr och söng. dom var jätteduktiga. deras låtar var faktisk bra, trodde inte dom skulle vara så bra ;) haha, det fjärde bandet sög också! dom sjöng inte ngt. utan killen stod bara och skr3ek hela låtarna. visst om man gör det ibland i en rock låt men inte hela tiden! allt det var iaf en tävling som marres kompis vann, det var dom värda ;D
efter spelningen åkte jag marre och marres kompis my till en fest i telefonplan. det var ngn kille som my och marre kände som var där :P det var faktiskt kul där. alla jag pratade med var skit trevliga och roliga. nästan alla som var där var 93:or. några 92:or också och en 91:a. det var ganska snygga killar där oxå (a)
här kommer lite bilder från igår, haha lite oseriösa:


towe, sofia, erik


jag, towe


deras band ;)


marres kompis


patrik, my, marre


my, marre, ted






tror hon hette daniella :P

haha, orkar inte lägga upp fler plus att resten är lite cpiga. haha, tror inte jag ska lägga upp dom :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0