Fotbolls VM

Som sagt  dom flesta är helt galna i fotbolls vm, och för att vara ärlig så är jag också det :p
Fast egentligen så bryr jag mig inte om alla matcher. Jag vill bara att Spanien ska Vinna!
Och dom spelar sin första match på onsdag mot Schweiz och vi kommer vinna!! :)

Så här har det gått för lagen hittills :

Syd Afrika - Mexiko 1-1
Uruguay - Frankrike 0-0
Argentina - Nigeria 1-0
Syd korea - Grekland 2-0
England - Usa 1-1
Algeriet - Slovenien 0-1
Tyskland - Australien 4-0
Serbien - Ghana 0-1
Nederländerna - Danmark 2-0
Japan - Cameroon 1-0
Italien - Paraguay 1-1

Nu får vi se hur det kommer gå för resten, hoppas Spanien vinner !! :D

Ska dra nu,
Pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: Tove

ni kanske ska ändra designen nu när alina inte bloggar med er längre ;) puuuuss

2010-06-15 @ 15:46:51
URL: http://enbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0