balen ♥

i torsdags på balen var det jätteroligt!! :D alla verkade ha kul och det blev en riktig lyckad kväll. när jag var därinne och pratade med en kille i min klass på kvällen om att vi snart slutar skolan kände jag att jag verkligen inte vill det.. jag kommer sakna grundskolan så jävla mkt och jag vill verkligen inte sluta nu. imorn ska vi åka till gröndal tror jag med klassen och grilla och sånt och på tisdag ska vi åka till rudan med hela 9:an och bada och ha kul. så dom här dagarna kommer verkligen vara dom sista med klassen/skolan. på onsdag är skolavslutningen, jag kmr typ gråta där :P
jag mår inte så bra just nu, hoppas jag blir bättre till imorn. igår var det väst, jag ville bara sova. på balen hade jag knappt någon röst alls, fast annars mådde jag bra ;) haha, alla retade och garva åt mig när jag skulle prata i torsdags :P
jag tog typ 60 bilder på balen, men orkar itne lägga in så många. här kmr några iaf ;)

jag, roxy, sandra

tjejerna

alex, gabbi, micke, isak, morris

fredde och alex

jag och micke

alla vill vara med på kort :P


nu orkar jag inte lägga in mer bilder :P

hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0