Undersökning!

En blogg blir mycket intressantare om man inte bara skriver om sin vardag för egentligen vem bryr sig om
vad andra gör på dagarna? Kanske någongång ibland men inte varje dag :P

Så nu ska jag börja med undersökningar, där ni också får vara med och säga vad ni tycker :)

Så här går det till : Jag elr Josse ställer en fråga, ni svarar. Vi kommer även fråga andra och inte bara på bloggen.
Efter en vecka ser vi resultaten och även då publiceras era kommentarer, vi kommer inte godkänna kommentarerna förens resultaten är klara då man inte ska se vad de andra har svarat.
Skriv även om du är tjej eller kille då resultaten räknas olika :P

Vi börjar nu!


Tjejer vad är det första ni kollar på hos en kille?
  • Leendet?
  • Ögonen?
  • frisyren?
  • klädsen?
  • musklerna?
  • rumpan?
  • annat (skriv då vad)
  • jag vet inte!

Killar vad tror ni är det första en tjej kollar in hos en kille?
  • Leendet?
  • Ögonen?
  • frisyren?
  • klädsen?
  • musklerna?
  • rumpan?
  • annat (skriv då vad)
  • jag vet inte!

Resultat får vi om en vecka :P

Kom igen kommentera och tyck till, ni kan vara anonyma om ni så vill.
Glöm inte heller att skriva om ni är tjej elr kille som svarar.. :P

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

musklerna

2010-06-18 @ 17:13:19
Postat av: tjej

leendet :)

2010-06-21 @ 19:03:43
Postat av: Tove

jag väljer annat, för det första jag kollar på är hela ansiktet, sen håret och resten av kroppen ;)

2010-06-22 @ 14:01:53
URL: http://enbloms.blogg.se/
Postat av: mr T

rrooommmppaa vi kolla micket roommppaa

2010-07-05 @ 10:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0