sommarlov!!! :D

igår hade vi skolavslutning. alina gjorde så jag började gråta.. visst, det är jätteskönt att gå ut skolan och få sommarlov, men samtidigt är det tråkit att säga hejdå till alla. vissa som man inte umgås så ofta och mycket med kommer man kanske aldrig träffa mer igen :/
när vi slutat drog iaf några av 9:orna till gröndal och badade. jag och alina kom lite senare för jag skulle hämta några böcker i kärrtorp som ändå inte funkade (helt meningslöst att åka dit!!). vi satt där och chillade i några timmar och bara pratade :) senare på kvällen åkte några in till stan och åt, haha det blev katastrof som vanligt när vi skulle välja vart vi skulle äta :P efter drog vi tbx till årsta där vi inte hade ngt att göra... jag kom på nu att min syster aminis drog igår på skolavslutningen, jag hann inte säga hejdå till henne!!! :( ska smsa henne nu, vi ska fan träffas snart har jag bestämt!! :)

idag finns det verkligen inget att göra för mig.. jag har egentligen ridning klockan fem, men fick avboka den eftersom jag är ''sjuk''. jag får inte heller gå ut idag och imorn för jag måste bli frisk -.- det var ju en jättebra start på sommarlovet...

jag tog några bilder igår, men orkar som vanligt inte lägga upp alla, haha :P

ailin, hanna, alina, sandra, tove

ailin och alex

åsa, anna och filippa

anton, yann, jocke och max






nu ska jag väl hitta på ngt roligt (vad det nu finns att göra ensamm hemma..?)
hejdå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0