Sista dagen i helklass :( <3

HejHej :)
Igår så var det sista dagen med bara klassen :(  Jag blir faktiskt lite ledsen av att tänka så, Visst det är klart
att jag vill sluta skolan men vafan vissa kommer man aldrig mer träffa :(

Jag kommer sakna alla (niorna)!

Iallafall så var vi i gröndal hemma hos min lärare där vi fick saft och bullar och där vi även såg bilder och videoklipp
från alla skolår tyvärr var inte jag med eftersom jag började i klassen i sexan men det var kul att se alla som små :)

Senare gick vi ut för att grilla korv, vår lärare ställde även fram påsar med olika sortes chips och massor med läsk :)
Vi åt och hade det ganska trevligt med klassen vissa badade andra spelade fotboll själv spelade jag kubb :P

Här kmr bilder från igår :)

Lukas,Samsom och Max efter att dom hade badat :)


Galningar i det kalla vattnet :p


Söta Hanna & Tove


Alla innan vi skulle tbx :)


Lite av chipen vi fick :)


Ha det gott nu

Vi hörs ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0