landet

hemma från landet nu, eller kom för några timamr sen men har packat upp och sånt. så här såg veckan ut fram tills midsommar:
måndag: kom fram till mitt landställe vid ett tiden. vi gjorde inte så jättemycket på måndagen eftersom att det inte var bästa vädret. vi gick till affären, köpte godis och gick sen till vattnet
tisdag: solade och badade. det var skit kallt i vattnet :O första doppet i år i alla fall :P
onsdag: solade. hanna och ailin åkte hem vid tre tiden. jag, alina och sandra låg på studsmattan och stekte i flera timmar :P
torsdag: solade och badade igen. är det fint väder ska man ju passa på ;) på kvällen tog vi det bara lugnt

i fredags var det midsommar. andra gången alina och sandra firade det. vi gick till en midsommarstång och självklart var vi ju med och dansade runt den ett tag ;)
på kvällen gick vi och min kompis tessan till mikrums som är en kiosk och pub. där träffade vi några jag lärde känna förra året plus massor av andra nya. vid elva, tolv tiden gick vi hem till nån som skulle hade efterfest. det var skit kul, vi satt och pratade och sånt. vi gick ifrån henne vid två och kom hem kvart över tre. vi lämnade av tessan påvägen en liten omväg, men det tog ändå jättelång tid :P

igår, lördag, träffade vi alla igen och då satt vi nere vid mikrums ute på bryggan, lyssnade på musik och chillade ;)
idag åkte vi ut med båten och sen åkte vi hem vid fyra. nu har jag inte så mycket att göra. ska kolla vad jag behöver köpa imorn på stan ;)




den här låten spelades mycket igår, så har den på huvudet nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0