Grillning i solen?

HejHej ♥

Det var så himla skönt väder idag när jag vakna så man kan ju inte slösa bort solen med att sitta hemma som jag hade tänkt :P

Så jag tog upp mobilen och tackade ja till en grillförfrågning av en gammal kompis som jag inte hade träffat på 3 år :O  Det var iallafall väldigt trevlig och mysigt att sitta där och grilla med henne och hennes kompisar och att  få träffa henne efter 3 år.

Men senare blev det väldigt kallt så vi gick till henne och körde typ nån lek där man skulle göra det som stod på kortet.. väldigt sjuka saker förresten! :P  TEX : ta den till höger om dig och gör tillfredställande ljud där en smaskar och den andra stönar och skriker som en skåning..Men väldigt kul :D

Det var iallafall min dag, Hur var eran? :)

Zaga och dom andra två kmr jag inte ihåg vad dom heter :P


Vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0