en bra börja?

HayHay :)

Ja, jag behöver inte skriva vad jag har gjort dom här dagarna då josse redan ha skrivit om skolavslutningen
och efter det har det inte hänt så mycket. Dagarna efter har jag bara varit ute och inte gjort så mkt, och de senaste
regn dagarna har jag suttit inne och sett på film med tjejerna :D

Men iaf så hände det något idag, Min mamma och Sofia skulle byta rum så dom tog ut alla saker/möbler till
vardagsrummet och med turen som jag har så gick jag förbi och trampade på en tandpetare....
Den gick rak genom foton, gick in på ena sidan och stack ut på andra "/ Det gjorde as ont!!

Min mamma som jobbar med sånt skulle dra ut den men de hon inte visste var att den var av..
så hon drog av halva men andra halvan var kvar i foten som stack ut på ovan sidan av foten men skinet var fortfarande hel, så man såg att den stack ut men den var inte ute.. om ni fattar.. iaf så gjorde det jätteont och nu kan inte jag gå :P


Ska dra  nu

Hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0