chill dag :)

igår när vi hade ''klass dag'' åkte vi hem till våran lärare i gröndal och kollade på gamla videoklipp och bilder. det var skit kul och alla garvade as mkt. efter det gick vi ner till vattnet där några spelade kubb, fotboll och badade. vi grillade även :) när vi slutat vid två tiden drog vi till årsta och satt vi ett ställe och snacka :)
idag gick ajg itne till skolan. jag har varit jätteförskyld i helgen och igår hostade jag helt cp så mamma sa att jag itne fick gå. haha vaknade fan kvart i tre :O har bara tagit det lugnt idag, vilket varit skit skönt :)
imorn är det skolavslutning och jag vet itne vad jag ska ha på mig hahaha XD, får väl ta ngt tråkit i min garderob :P

snart kommer min mamma och brorsa hem med min hund. han har varit på djursjukhuset och opererat bort en knöl han hade på tassen :( hoppas min lilla bebis mår bra hihi :)



hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0