bilder från liseberg, lite efter :P

är fett arg nu.. jag skrev ett jättelångt inlägg och skulle lägga in någa bilder och då fuckade hela datan sig. jag trodde det s´kulle bli bra efter ett tag men nej. har typ väntat en timme så var tvungen att ta bort alltihopa och stänga ner alla rutor -.-
aja, jag har itne bloggat på  ett tag och det är för att jag gjort annat
måndag- var med en gammal kompis i stan
tisdag-liseberg
onsdag-slappedag
torsdag- sista ridlektionen, hade gymkana :D
fredag-söndag -landet

jag kommer inte blogga så mycket i sommar kommer åka på kollo, till piteå och vara på landet ganska mycket. men ska väl försöka lite då och då :P
bilder från liseberg:


towe, amanda, marre


amanda och jag


nobel och towe


towe, lite för kort (a)


towe och nobel. så söta, somnade på tåget påväg hem ^^


nobel, towe, jag, alex och tomas i bakgrunden :P

det är ganska många fler, men antar att ingen vill se alla bilder XD

nu ska jag fortsätta packa, ska till landet imorn :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0