Älvsjö

Hallu :)

I onsdags kväll åkte jag och Tove till Älvsjö för att vara med Alex,Micke,Lukas,Samson & Isak därefter kom
även Max och Farzad (tror inte jag har glömt någon nu). Iallafall alla gjorde olika saker från att spela fotboll till
att äta och spela spel på mobilerna.. :P

Det var jävligt kallt och det var äckliga myggor överallt så nu har jag tusen myggbett!! Inte bra!
Men vi hade åtmisntode kul :)

Juste jag hade även tidigare samma dag varit väldigt sur eftersom Spanien förlorade och såklart blev jag retad för det.. "/ Hmm

Jag tog inga bilder fast jag hade kameran med mig men Samson som tog den tog några bilder, dom är inget vidare
men jag lägger nog upp dom ändå :P

Aja nu vet ni vad jag gjorde dåå :P

Söta Tove :)


Micke :)


Vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0