Äckligt vatten!

Gokväll :)

Jag kom hem halv elva, har varit ute och haft det lite trevligt. Som ni vet gick jag ut förut för att ha vattenkrig med dom andra jag hade ju räknat med att bli lite blöt med inte helt jävla dränkt haha :P Jag blev ner knuffad i fontänen på torget elr inte bara jag alla blev nog det någon gång. Jag kom iallafall hem helt jävla blöt men jag ska inte gnälla för det var kul :)

Duschade iallafall efter det eftersom det var äckligt vatten och gick ut igen men då gjorde vi inte så mycket.
Aja har kollat på några klipp från filmen Darty Dancing nu jag gillar deras koreografier :p

Ska gå lägga mig nu

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Roxy

sounds good :)

2010-06-07 @ 17:33:11
Postat av: Roxy

trevligt ttrevligt (min komentar försvann.) :)

2010-06-08 @ 16:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0