Starris p2 - 2010

Haay :)

Nu var det 3 veckor sen jag skrev senast, men det är sommar och jag har inte varit hemma vilket gör att jag
inte har haft tillgång till en dator :P

Den första veckan som ni redan vet har jag varit på Josses landställe, det var naajjs där och dom två sista veckorna
har jag varit på kollo (Starris)


Kollo vistelesen 2010!

Helt ärligt så hade jag det jävligt roligt och så fick jag lära känna så sköna människor! :)
men samtidigt var det skönt att komma hem och återgå till ett normalt liv :P

Jag vill tbx dit nästa år men tyvärr så går det inte :(  Aja jag tänker inte berätta vad vi gjorde
varje dag för det skulle bli en samma.  Men jag kan säga att det var väldigt kul och att jag vill tbx dit.


Saknar alla redan!

En bild på alla :)






Så där nu har ni fått se lite bilder, kan inte ladda upp alla...

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0