Sandra här

HejHej

Nu har jag varit i Spanien i en vecka och där j*vligt najs :P
Jag kommer inte blogga so mycket den här tiden jag är här eftersom jag inte har tillgong till en dator.
När jag kommer hem kommer jag lägga upp alla bilder och so :)

Om jag ska vara ärlig har jag inte gjort so mycket, bara varit po stranden och badat, varit med kompisar och so..
Fo se vad som händer här näst :P


Okej nu kommer en sak till mina älsklingar...

Läst det är viktigt!
Ni vet att jag kommer köpa ngt till er so om ni säger vad ni vill ha blir det mkt enklare att köpa :P
Skriv tex kläder,smycken, leksaker elr vad som helst men säg vad ni vill ha! Ni kan skriva det här elr so kan ni smsa :) Jag lovar att inte publicera dom kommentarer :P

Ha det so bra vi hörs ♥

Kommentarer
Postat av: alina

barca handuk vill jag gärna ha bebis! saknar dig! kom hem! <3 ;(

2010-07-24 @ 16:17:16
Postat av: Tove

vad gullig du är sandra som köper saker till oss! <3

om jag får önska så skulle jag nog vilja ha nån tröja av nåt slag :) jag har ingen aning hur det är med storlekar och sånt i spanien men i linnen och sånt brukar jag ha 36, 34 eller xs. TACK SNÄLLA GULLEPLUTT! :D <3

2010-08-01 @ 18:28:25
URL: http://enbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0