norrland imorn :)

i fredags drog jag till badet strax efter att jag bloggat. där träffade jag fem killar som jag var med. dom badade sen gick vi hem till en av killarna och kollade på film, snabba cash. igår var det skit dåligt väder så gjorde verkligen ingenting, hade skit tråkit. det finns inte så mycket att göra på landet när det är dåligt väder och kunde inte direkt ta moppen och åka till nån när det spöregnade, skulle vara genomblöt då, inte så kul :P kom hem för ca två timmar sen från landet. nu ska jag snart gå till kärrtorp hem till tessan. vi ska träffa cappe som jag inte träffat på sjukt länge, ska bli kul! :)

imorn drar jag till norrland, piteå, tidigt på morgonen (ca 7 tiden) mamma har släktingar där som vi kommer träffa. jag har aldrig varit där förut, hoppas det blir kul :) torsdag-lördag är det festival där uppe. jag ska gå nån dag (vet itne vilken än) med min brorsa, hans tjej och hennes kompis. jag ska ta bilder som jag lägger in senare ;) nu måste jag byta om och dra! ha det så bra, får se om jag bloggar senare eller när det blir :)
hejdå ♥



danne, benny, cappe och jag för två år sen<3


Kommentarer
Postat av: nay

sho ladies

frågestund i min blogg, ni får fråga lite va ni vill-

diggar er blogg btw :D

2010-07-26 @ 01:36:39
URL: http://slaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0