JOSSE HÄR!!! :D

Jag har inte bloggat på flera veckor nu. Jag har ju varit borta och gjort andra saker :) Här kommer det iaf komma en del bilder från kollot, midsommar och när tjejerna var ute på mitt landställe:


Alina och Ailin ;)


Påväg till mikrums; Hanna, Sandra, Alina, Ailin


En kväll vid torpa


Bilden tagen av Ailin


Tagen från båten


Midsommarafton


Godaste tårtan gjord av mig, Alina och Sandra :D


Jag hade som sandra och alla andra också jätteroligt på kollot. När man säger ''jag ska åka på kollo'' tänker man att det är helt annorlunda än vad det egentligen är. Vissa kompisar till mig säger att det är fett tråkit att man typ bakar pinnbröd, sover i ett tält ute i skogen och är som en scout men det är inte alls sant. Haha, det är så mycket roligare. Även om det inte alltid fanns något att göra och det var lite segt ibland så jämnade det ut sig eftersom det var så roliga och sköna personer som var där!


Sandra och Tove i vårat rum


Linn och Angelica


Joy och Olivia


Grillningen på hajken


Chantell och Daniel


Innan fotbollsturneringen som vi vann!!! ;)



Tjejerna


Alla ledare när dom sjöng


Hela kollot ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0