hemmakväll <3

Sandra har inte fixat med sin ''undersökning'' som hon skulle göra förut så nu har jag godkännt alla kommentarer som kom (vilket inte var många eftersom dom första raderades) Hon får väl fixa det där när hon kommer hem eller nåt :P


samson och sandra i torsdags

ikväll ska jag bara ha en skön hemmakväll som jag inte har haft på flera veckor. i måndags hann jag bara vara hemma några timmar innan jag åkte till landet och på kvällen var jag hos en kompis där ute. tisdagen och onsdagen var jag oxå ute med kompisar på landet. i torsdags när jag kom hem från landet var jag med sandra, ailin och killarna. igår var jag och bada med en kompis och hennes kusin på dagen och var med max och åsa på kvällen. så idag är det chill dag ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0