Hemma!

Okej, då var det första dagen man var hemma och det kändes jätte konstigt.

Det är otroligt hur påverkad jag har blivit av kollot, och jag saknar alla jättemycket! :(
varje gång jag kollar på klockan så tänker jag : det här hade jag gjort nu om jag var på kollo...

Aja slut pratat om det för jag blir ledsen :P

Idag var jag i stan med Tove och Ailin :D Faktiskt så är jag jätte glad över att träffa Ailin igen :)
Vi gick runt lite och Tove köpte lite saker senare vid 4 tiden åkte vi till gröndal för att bada.
Det var asskönt i vattnet och senare på kvällen var jag ute med Ailin,Tove & Max vi gjorde inte
så mycket men det var ändå trevligt att få träffa några igen :)


Nu ska jag typ sova :)

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0