fredag

jag brukar aldrig vara inne på datan när jag är på landet, men nu hade pappa med din jobb data hit så lånade den lite (a) i veckan har jag solat och badat nästan hela tiden. varit med tessan en hel del också, sen har vi träffat några andra också. idag har jag varit i nynäs med mamma, pappa och pappas kompis. vi handlade och gick runt där ett tag. inte så kul eftersom det inte fanns några bra affärer, mest tant affärer :P ikväll vet jag inte vad jag ska göra. det är ganska kallt här och inte det bästa vädret precis. men det är ju ändå fredag så funderar på att smsa dom här ute och kanske hitta på något med dom. tessan åkte hem igår så kan inte vara med henne. om det inte händer nåt, är jag bara hemma och tar det lugnt ;) nu ska jag snart äta.
PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0