lördag

igår var jag, sandra och tove i stan. vi skulle shoppa (eller iaf jag skulle) men så blev det inte riktigt. vi gick runt, fikade och kollade mest. jag köpte ett linne (har ingen bild på den) från carlings. blir så jävla trött av att gå i stan, är ingen shopping människa precis. om man hittar saker är det kul men annars tröttnar jag skit fort (a)
på kvällen var jag hos sandra med alina, hanna, alex och micke. vi hade det kul som vanligt även om det inte hände nåt speciellt. jag, micke och alex sov även över hos sandra. vi somnade typ 5, halv sex och vaknade tio. fatta att jag är trött nu-.-
idag var jag på vittra gymnasium och kollade. haha, det tog ett tag innan vi hittade dit. jag tyckte skolan verkade jättebra, dom arbetar på ett annorlunda sätt vilket jag tycker är bra eftersom man ibland kan tröttna på det gamla vanliga: redovisning, läsa i boken, svara på frågor, ha prov. nu har jag varit på alla öppethus jag skulle, det blev elva stycken :O vet ungefär vad jag ska välja högst upp, men måste tänka lite, det är ju fett svårt.
hur går det för er andra 94:or med gymnasievalet? :)

sandra smsade nyss och frågade om vi skulle göra nåt ikväll, men jag orkar verkligen inte. ikväll blir det bara att sitta hemma framför tv:n och slappa lite.
imorn vid sex ska jag och några träna på sats i globen, alinas pappa jobbar ju där. på dagen får ajg se vad som händer men antar det vanliga, plugg.. just nu har vi:

* Onsdag: översätta en text till engelska
* Torsdag: läsa ett SO häfte om Gandhi och svara på frågor
* Söndag(nästa vecka): lämna in ett NO-arbete om genetik
* 15/2: SO hemprov (tror det var om kalla kriget)
* Nån gång runt sportlovet: lämna in ett musik arbete om nån musikstil

plus att varannan vecka har vi matte läxa.
seriöst, jag pallar inte mer. hur kan dom ge oss så mycket. skolan tar all vår fritid. är det meningen att vi ska plugga dygnet runt? nej tack.

aja, nu ska jag inte vara så tråkig och prata om skolan.
nu ska jag kolla lite på tv, är så jävla seg. haha
får se när jag bloggar nästa gång,

hare bra så länge :D <33

är trött på vintern, vill ha sommar nu..


Kommentarer
Postat av: Tove

svar: klart vi bakar någon gång :) <3

2010-01-31 @ 19:13:42
URL: http://enbloms.blogg.se/
Postat av: Tove

du kanske övar inför nationella provet i svenka? värsta uppsatsskrivningen :P hahaha.

jag hatar också alla läxor, jag börjar inte ens med dom för jag tröttnar innan XD (a) <3

2010-01-31 @ 19:19:10
URL: http://enbloms.blogg.se/
Postat av: Josse

haha, ja vet. det blev lite långt xD

2010-01-31 @ 19:23:42
URL: http://supervvomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0