TJAAAAAAAAAAAA FJANTAR!

Hur mår ni? Jag mår bra idag. Det är bara 2 dagar kvar tills jag fyller år. YEAH!!
Fick veta att vi hade sovmorgon idag, men jag gick endå till skolan. Pallade inte gå upp igen.
När jag kom till skolan va jag med Emma och Amina. Vi övade på glosorna fast sen gick det lite för långt. Vi körde frågesport feat glosor. Ahahahahha så jävla kul.
Sen gick jag på min lektion. Hade kemi och fick göra läxförhör...
Det gick väl bra.
Sen var det svenska. Det hände faktist inte så mycket.
Vi pratade mest om vilket betyg texterna vi läst skulle ha fått.
Ja, sen drog man med tjejerna på lunch. hahhaha fyfan man kan aldrig vara lugn på lunchen. Ahahhahah mat på hela bordet och papper under bordet.
Hade hkk sen. Först pratade vi lite kring de vi ska jobba om sen gjorde vi blåbärspaj. Va god den blev!!

Ska snart iväg och möta FRUGAN! vid gården sen tar vi tåget till SONEN! och sedan blir det en bussresa till Kärrtorp. Vi ska på ett öppethus där faktist, så om ni ser oss kan ni väl hälsa? :):)
Skulle vara sjukt kul ju.
Nu pallar jag inte skriva mer. Det kommer bli en lång och tråkig bok snart.
HAHAHHAHH (KLICK)
Kan inte ni läsare skriva lite om er själva? Vill nämligen lära känna er! :):)
Tycker ni att jag ska börja blogga mer?

OBS! GLÖM INTE ATT GRATTA MIG PÅ TORSDAG! 28/01


i LOVE my girls
< FCB 3


Kommentarer
Postat av: josse

jag tycker du ska börja blogga mer!!! :D

2010-01-26 @ 18:15:18
Postat av: Tove

till sandra: hur skulle jag kunna hälsa zidane när jag gick vid fyra och du skrev vid sex? :P

2010-01-26 @ 20:29:08
URL: http://enbloms.blogg.se/
Postat av: Tove

haha fan va grisigt det va efter oss (dig!) på lunchen idag XD



Mumsigt med blåbärspaj :)

2010-01-26 @ 20:33:19
URL: http://enbloms.blogg.se/
Postat av: YOUR PAPPI

hahah du är grisig!!

2010-01-26 @ 21:16:08
Postat av: Tove

till sandra: grejen är den att jag vet aldrig innan när man ska hoppa på lektionen. MEN, nästa gång jag ska tävla i hoppning så kan jag säga till :) det blir säkert lite roligare för att det är fler som tävlar men just jag hoppar rätt lite

2010-01-26 @ 21:51:41
URL: http://enbloms.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS DU FULLER IDAG!

IDAG BLIR DU KVINA!!!

2010-01-28 @ 17:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0