stan nu :)

idag var det skola. hände inget speciellt annat än att man fick träffa alla igen :)
snart kommer mamma hem och då ska vi åka till stan och köpa skor. hon måste ha ett par och jag måste verkligen oxå ha det! har inga varma skor, vill köpa typ uggs, svarta ska dom vara iaf eftersom det passar till allt ;) får se om jag köper nåt annat oxå.
egentligen måste jag göra klart svenskan, men pallar inte. redovisning imorn, haha kommer inte gå bra för mig. tur att det är små grupper och att läraren inte lyssnar hela tiden (a)


alla som är kompis med mig på facebook måste se videoklippet på micke som jag snart ska lägga upp. hahaha :P



dagens outfit:
jeans och svart linne- bikbok
t-shirt- H&M
tjocktröja- tror det är stadium (står inget på den)


nu måste jag gå och fixa mig eftersom att mamma precis kom hem
pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0