sjuk?

HayHay :)

jag mådde dåligt i morse så jag stannade hemma från skolan för att vila lite, men nu verkar det ha gått över och jag mår bra :)  Jag var lite rädd att det skulle vara någon av maginfluensan som går nu, vill verkligen inte vara sjuk nu!!

Jag funderar på att gå på träningen ikväll, vill inte missa den. 
Vad tycker ni att jag ska göra, ska jag gå på träningen elr inte? jag mår ju bra nu :)

Inte jag på bilden men de är från klubben :)


Den här helgen har jag bara suttit hemma typ okej i fredags var jag hemma men Alina,Micke & Alex var här.
Men sen i lördags var jag på öppet hus Nacka gymnasium, de var ganska bra fast det var bara idrotts inriktadde klasser + samhälls ekonomi.. haha de var ganska kul. Vi skulle gå på två andra öppet hus också men vi hittade inte :P Senare på kvällen hyrde jag och mina systrar film som vi satt och kolla på ''Dumpa honom'' och ''baksmällan'' :) hhahha :)


och så igår.. satt jag hemma hela dagen för att skriva sohemprovet -.- 

Jag hade tänkt göra lite varje dag men det blev inte så.. som vanligt sparar man allt till sista stunden. ''/


Hörs <3

Kommentarer
Postat av: Tove

du stannade väl hemma idag också för att hinna skriva klart hemprovet? :P

2010-01-25 @ 15:37:35
URL: http://enbloms.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Nej tove, jag gjorde klart den igår..

2010-01-25 @ 17:36:29
URL: http://supervvomen.blogg.se/
Postat av: Tove

okej. och aldrig att du kommenterar mina inlägg när du ändå är där :P

2010-01-25 @ 19:30:50
URL: http://enbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0