Seg som vanligt :p

Jag hatar att ladda upp bilder till datan, det är därför jag inte bloggar med bilder.
Men nu har tänkt börja göra det, inläggen blir mkt bättre då.
Här kommer några bilder från i onsdags :p

Onsdags :
Då var jag,sofia & Isabel (mina systrar) hos min moster,
Vi kollade på film, spelade spel och åt middag :)
Det var mysigt och kul :) vi såg på Flickan som lekte med elden, den var hemsk som vanligt men
filmen var bra, sen så spelade vi cluedo hahah alla fuskade så mkt.. och sen till middag åt vi tacos.

Det blev lite stökigt efter att ha sett filmen :P


Matbordet :)


Mina älskade systrar som älskar kameran :) <3


Sofia <3


Isabel <3


Måste gå nu, annars kommer Alina döda mig för att jag inte är klar än

Hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0