ridning om en timme :)

kom hem från skolan för typ en halvtimme sen. vi som har engelska på elevens val fick sluta tidigare eftersom våran lärare hade NP-prov i svenska med en annan grupp, det pågick hela dagen. direkt efter lunch hade jag. jag hoppas det gick bra, det kändes helt okej faktiskt. trodde det skule vara mycket svårare! så det var bra :)
nu lyssnar jag på lite musik, just nu: Ryan Cabrera-She's.
om ca en kvart (tror jag) börjar One Tree Hill som jag ska se. orkar inte plugga innan ridningen idag som jag tänkt göra, får bli i helgen.
juste, glömm inte att på söndag fyller Ailin år, och på torsdag om en vecka fyller Alina år, gratta dom :D
nu ska jag kolla lite kläder på gina och några andra hemsidor, måste ha kläder :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0