Och då var det dags

Heej allihoppa :)

Jag kom hem för ca en timme sen. Jag,Alina och Josse var på gymmet lite :)
Det var ganska kul och alla träna rätt bra med alla olika saker.

Och då var det dags att börja gå lägga sig tidigt och inte vara ute till sent. Det har varit så
skönt att ha haft lov, men nu börjar skolan igen.. Inte för att jag hatar skolan, det brukar
ju vara ganska kul:) Det är bara lite jobbigt när man får lite väl mycket läxor.
Det tar all fritid så hinner man inte med så mycket mer.

Alina som fixar sig för att träna :)


Alina som värmer upp :p


Jag :p


På josse finns det typ inga bilder.. men hon syns på kanten av sista bilden :)

Hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0