Lovet

Här kommer några svar om mitt lov :)

Allt under lovet..

Hade du ett roligt lov?
Svar: Japp det var ganska kul :)

Började lovet bra?
Svar: ja, den började jättebra!

Vad gjorde du första dagen på lovet?
Svar:
Jag var hos Ailin med alla tjejer, vi åt middag och senare kom killarna också.
Ni kan läsa inlägget från den 18:de så får ni en bättre uppfattning.

Vilken julklapp gillade du mest?
Svar:
vet inte riktigt, men kameran älskar jag :)

Vad gjorde du den 24:fjärde?
Svar
: var med familjen fick julklappar och gav julklappar :)

Hände det något oväntat isf vad?
Svar:
oväntat? jaa men säger inte vad :p

Vad gjorde du på nyår?
Svar:
umgicks med några :)

Var det kul på nyår?
Svar:
Om man bort ser från några saker så var det jätte kul :)

Har du kramat någon?
Svar:
japp <3

Har du pussat någon
Svar:
ja <3

Har någon sagt jag älskar dig?
Svar:
aa ♥

Har du sagt jag älskar dig?
Svar:
jaa ♥

Vilken dag var roligast?
Svar:
vet inte, alla var roliga på sitt sätt :p

Vilken dag var tråkigast?
Svar:
njaa vet inte riktigt..

Något du ångrar att du inte gjorde?
Svar:
Ja, men säger inte vad..

Har du varit med några nya personer?
Svar:
japp, på nyår framför allt :)

Har du gjort något nytt?
Svar:
Åkt skridskor, kunde inte innan :p

Något mer?
Svar:
Det har varit as kallt men kul :)



Jaha, det var det. Nu har ni fått reda på lite mer om hur jag hade det på mitt lov :)

Hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0