Igåårrr

HejHej :)
Då var man tillbaka från skolan, som vanligt händer det ingenting (så jävla tråkig skola) MenMen..

Nu ska jag berätta om igår!! :)
Det började med att jag kollade på avsnitt 5-8 av one tree hill av första säsongen, det är den som är bra tycker jag.
Jag vill ha hela första säsongen!!!! Sen träffade jag gick tove halv 5 då hon skulle till stallet och jag skulle med för att hälsa på hästarna och ta bilder :)  Nytt rekord, jag fixade mig på 15min när det brukar ta 40-60mins haha :D
Men har man bråttom så har man :P  Iaf så gick jag bara in till en häst, de andra verkade ganska agressiva haha, eller kanske inte men jag är iaf rädd för dom :p jag tog bilder och de var kul att se på när Tove borstade och fixade hästen :)

Senare kl 17:45 hade vi bestämd träff med Hanna som vi möte utanför min port, vi åkte & bowla.
De var så jävla kul :) jag tkr iaf det, De var bra musik och vi var lite galna (som vanligt) och så
spelade vi ganska bra allihoppa :)

Hanna sa att hon inte kunde spela ''jag suger på det här, jag har inte kört på jättelänge'' och så går
hon och gör flera trike ... :P aja det var iaf kul och jag tror att vi kom ''ganska'' jämt alla 3 :)
Och efter bowlingen (jag kom sist) var vi och åt på Palmyra :)
Det var min söndag :)

Hanna som väntar på att få kasta <3

Tove, ser ut dom hon har vunnit nått? :) <3

jag, Haha, fin bild elr hur? :P

Våra Sexigaa skor


Tove som kör baklänges :P

Våra poäng efter tre gånger :P


Tove tar sats .. och kastar :)


hörs <3


Kommentarer
Postat av: Ailin

Tack Sandra :O)

2010-01-22 @ 15:17:07
URL: http://ailinninal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0