Har du lärt dig något idag? Adå

Vet ni vad jag har lärt mig idag? Att inte gå träna om man precis har varit sjuk eller att man åtminstonde ska ta det lugnt...
och det var inte de jag gjorde..

Jag åkte till träningen, den började bra men efter ett tag började jag känna mig yr.. men jag fortsätte med träningen och inte på ett lugnt sätt direkt, man skulle  slå snabbt och smidigt och det var det jag gjorde enda tills...jag föll ihop. Då sa min tränare att jag skulle vila och sen köra lugnare men tror  ni jag lyssna på han? Nää, så jag forsatte med träningen, jag körde snabbt och hårt man ska slå innan den andra hinner reagera och då måste det gå väldigt snabbt..och det var inte alls de han hade sagt och efter ett tag så ramla jag ihop igen och då fick jag inte köra mer :(  Jag fick åka hem..

Jag mådde ju bra i eftermiddags?? Aja jag hoppas jag kan gå till skolan imorn och på träningen :)

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: towe

tack gumman :)

jag kommer inte stå imorgon tyvär, men jag går handel-inriktning mode ;) hoppas du börjar här farsta är jätte bra skola :)<3

2010-01-26 @ 09:40:12
URL: http://priintche.blogg.se/
Postat av: Asal

Superviktigt att ta det lugnt när man varit sjuk.

Absolut inte träna med feber eller halsont.



:)

2010-01-26 @ 10:44:40
URL: http://honeeybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0