Fullt upp?

Tjena!

Igår blev det inget bloggande för min del, hade lite fullt upp.


Jag slutade klockan tre och därefter åkte jag,Hanna,Alina,Josse och Amina till skanstull
för att gå på öppet hus till Frans schartus gymnasium (jag gillar den inte elr det var inget för mig iaf).

Kl fem kom jag hem, åt och drog på träningen...hahah de var väldigt kul på träningen då min syster var med och kommenterade allt & alla :) ''kolla på han, han är platt och så sticker det ut som en bulle där fram'' , ''Varför tar han av sig tröjan? Det finns ju inget att titta på han har ju bara 4pack'', de är sånna kommentarer hon gjorde under hela träningen.
Jag kom hem runt tio och då skulle jag göra engelska läxan, jag hade tänkt göra den innan jag åkte men jag hann inte...  och klockan elva gick jag och la mig, som sagt ingen tid för att blogga igår, sorry ♥

HahA, igår på bussen ville både jag och Alina in samtidigt så vi stod och trängde och försökte komma in, ingen av oss vägrade ge sig :P Hela bussen stirrade på oss haha, de var väldigt kul :)

hÖrs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0