Fredag!!

TjaTja :)

Jag har så j'vla ont i mina ben, igår fick jag träna med en som sparkade så himla hårt..  jag är typ blå där nu "/
Men iaf har det varit en rolig dag.. Följde aldrig med in  till stan för att jag skulle ha träning men jag gick aldrig ska dit på söndag istället :)

Istället åkte jag till Heron City med mamma som skulle hämta ut sin mobil. Jag hade tänkt plugga idag,imorn och på söndag. Måste göra det imorn och på söndag, vi ska lämna in ett hemprov på måndag. Men jag orkade verkligen inte idag så istället var jag med Alina,Alex och Micke haha :P
De var ganska segt i början men sen blev det livligt hahah :)

Vi ''körde cs i verkligheten''  Vi typ släkte alla lampor i huset så att det var helt mörkt tog paraplyer som var våra ''vapen'' och gick och gömde oss.. sen så skullle man skjuta varandra. Det var rätt kul faktist :)


Måste gå lägga mig nu, ska på öppet hus imorn vid 12 tiden, jag kommer inte orka gå upp.. -.-

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: towe

sv: tack josse posse :)

och ja, vi måste ses snart <3

2010-01-23 @ 11:45:58
URL: http://priintche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0