En annorlunda kväll

Halluu :)

Då ska jag berätta om igår ikväll. Så här var det.
Det var fullt med folk hos mig. Min syster hade 7 kompisar i sitt rum, sen kom sofia med 2 kompisar. Och sen jag som hade 4 kompisar här. Det var lite väl högljudt, alla lyssnade på olika sorters musik och det blev lite kaotiskt.

Men det var ändå kul, alla gjorde olika saker och alla ville vara på samma ställen så de slutade med att alla var med alla. Från 99 till 94 :P haha :)  Det var kallt ute så ingen ville ut..
Vi gjorde allt möjligt från att kolla på film, lyssna på musik, sitta vid datan till att spela spel och göra abslut ingenting.

Senare mot ett tiden började vissa bli trötta och gick och la sig medans andra försätta med sitt och vid två låg alla och sov :P Så det var lite annorlunda än vad de brukar vara men det var ändå kul :)

Tyvärr har jag bara bilder på början av kvällen när alla sitter och kollar på film och när man min syster står i hallen med två stycken av hennes kompisar..



Hörs <3

Kommentarer
Postat av: Ailin

JAjaja, :P

2010-01-17 @ 12:35:16
URL: http://ailinninal.blogg.se/
Postat av: Ailin

(Förra kommentaren var till Sandra)



Till Josse: Darin kmr vara med, peter jöback, anna bergendahl, Sibel och några andra.

2010-01-17 @ 12:41:11
URL: http://ailinninal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0