Stämmer?

HeejHeej :)

Jag tänkte lägga upp några ''texter'' jag hittade när jag var inne på några andras bloggar, dom är ganska bra så läst dom, Ni har säkert redan hört dom men ändå :)

Tjejen : Hej
Killen: Äntligen, ja jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå? :s
Killen: Nej! var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må illa.
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart alla tider på dygnet
Tjejen:Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej, varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mig?
Killen: JA, så fort jag får tillfälle
Tjejen: skulle du nån gång slå mig?
Killen: Är du galen!, du känner väl mig??
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja, älskling
Tjejen: Älskling!
Läs nere ifrån nu!


Kan det här stämma? :o

Kyss på handen- Han/Hon avgudar dig :)
Kyss på kinden- Han/hon vill helt enkelt vara din vän :)
Kyss på halsen- Han/Hon gillar dig
Kyss på öronen- Han/Hon leker bara
Kyss på läpparna- Han/Hon älskar dig <3
Kyss på ett annat ställe- Låt det inte gå för långt
Ser dig i ögonen- Kyss mig!
Händerna runt midjan- Han/Hon älskar dig för mycket för att låta dig gå
Leker med dit hår- Han/Hon kan inte leva utan dig :P


Killar säger: Jag älskar dig
Men menar: Dig + 15 andra

Killar säger: Vilken snygg tröja du har.
Men menar: Du borde snyggare utan..

Killar säger:Vad snygg o söt du är.
Men menar: Hoppas jag får henne i säng.

Killar säger: Det blir vår lilla hemlighet
Men menar: Våran + mina 10 polare

Killar säger: Jag älskar dig
Men menar: Enda tills jag hittar en ny.


Så där, skriv gärna vad ni tyckte om dom :)

Hörs ♥



Kommentarer
Postat av: Tove

jag tycker den första var rolig :) dom andra kanske inte stämmer helt på alla :P

2010-01-14 @ 22:13:47
URL: http://enbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0