det tar aldrig slut...

har inte bloggat nåt i helgen eftersom det inte hände så mycket. hade en so inlämning tills idag så har hållt på med den. fast i lördags var jag på två öppet hus oxå, nacka och brännkyrka. tyckte nacka kändes bäst.

nu måste jag plugga, alltid så jävla mkt plugg... tills på onsdag har jag no-kemi förhör, engelska förhör och ska ha skrivit en labbrapport. och eftersom jag ska på öppet hus imorn, kärrtorp, måste jag göra allt idag och lära mig. kan inte ett skit :O
om jag hinner klart med allt, bloggar jag senare. annars får det bli nån annan dag.
hejdå <3


Kommentarer
Postat av: Ava

Svar: haha jo men vilken stad som helst är nog bättre än skithålan jag bor i! sen så är det alltid roligt med nya utmaningar :)

2010-01-25 @ 17:32:15
URL: http://sunfloweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0