då var det 2010

ja, det var ett tag sen ja blogga nu då. alla vi har slutat verkar det som. sandra och jag är typ dom ända som bloggar. men alla kommer nog tbx snart...

GOTT NYTT ÅR till er som jag inte träffa på nyår!! ♥
jag hade iaf kul på nyår om man bortser från några saker. men man ska ju tänka positivt så om man bortser ifrån dom sakerna var nyår skit kul. vi var hos alina och gick ut två gånger. vid tolvslagen (självklart!) och sen vid typ sex. haha, gissa när vi gick och la oss...
halv sju, sen vakna vi vid elva. snacka om att jag var trött hela den dagen xD

dom här dagarna efter nyår har inte hänt så mycket. igår var jag i stan med alina, hanna och tove. det var fett kul. alla kollade på oss som vanligt (så högljudda som vi är...)
igår kväll var jag med några vi var här och kollade på film. hot rod blev det. den var ganska bra, inte direkt såna filmer jag brukar gilla. men den var ganska kul ändå :)

imorn ska jag träffa tessan. vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra än. men på kvällen blir det väl film lr nåt eftersom hon ska sova här :)
det ska bli kul att träffa henne, det var väldigt längesen <3

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0