Bloggen

Hejhej, det var ett tag sen :)

Ingen vill blogga längre pga av att ingen kommenterar längre..
Det är ju ganska många som besöker bloggen och ändå får vi inga kommentarer. ''/


Vi ska försöka byta design på bloggen någon gång när vi har tid.
Då kanske alla börjar blogga igen :)


Det har inte hänt något ut över det vanliga, Men åtminstonde jag tycker att det har varit kul :D
Visst vissa saker har inte varit så roliga..

Här kmr några bilder från när vi var i sickla för några dagar sen :

Alina&jag



kanske inte så fina men jag blev mkt längre :P


Alex&Micke



Tove,Alina & jag (Man måste ju ta bilder överallt)


Söta Alina :)


Hörs <3







Kommentarer
Postat av: Krillebooi

Cha Cha, riktigt snygga killar som sitter där och har det. lite tips mer bilder på snyggingarna...

Cha Cha

2010-01-05 @ 17:18:28
URL: http://rahlenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0