äntligen frisk :D

i onsdags när jag kom hem från skolan måde jag jättedåligt, orkade inte göra någonting och var helt seg. hade feber:/ så stannade hemma från skolan torsdags och fredags och slappade även igår och idag (eller var tvungen att plugga lite oxå). nu är jag iaf frisk, så ska till skolan imorn. det tråkigaste var att jag missade konserten och ridningen i torsdags :'( jag, marre och towe skulle åka till fryshuset där flera andra oxå skulle för att kolla på marres två brorsor och deras kompisar som spelar i ett band. hade biljett och allt, men självklart ska man bli sjuk.. så jävla trisst :( ja ja, inget att klaga över, det kommer väl fler tillfällen. säger iaf GRATTIS till dom som vann tävlingen som var där, det var nio band som spelade och just dom vann ;)
aja, nu ska min brorsa ha datan och jag ska in i duschen. bloggar kanske efter duschen  eller imorn, får se.
fast det kommer bli dålig uppdatering, har jätte mkt plugg. hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0